חיסכון סלולרי
דרך פשוטה לחסוך עם הסלולרי
אחד הדברים הטובים ביותר שקרו במדינת ישראל לטובת האזרחים בעת האחרונה יחסית, הוא מהפכת הניוד של המספרים ותיקון המצב, כך שלקוחות החברות הסלולאריות יכולים לעבור בין החברות בקלות רבה יותר. אולם, חרף האפשרות הקיימת, מעטים מעזים לעשות את זה בגלל הקושי הרב להבין את התכניות השונות, ולהצליח לבחור את התכנית המתאימה ביותר שתחסוך לכם כסף בטווח הארוך.
לו רק היה שירות כזה שמאפשר חיסכון סלולרי... אם גם אתם מוצאים עצמכם מסובכים בסבך החשבון החודשי, לא מבינים על מה גובות מכם החברות כספים, ולא פחות חשוב מכך – מעוניינים לחסוך – יש שירות כזה שיעשה עבורכם את כל העבודה!
אז זהו, שיש שירות כזה
יש שירות
חיסכון סלולרי שמסייע לכם לבדוק את החשבונית שלכם על פי השימוש, להשוות מול נתוני החבילות של החברות האחרות ולהציע לכם את הדרך הטובה ביותר לחסוך בהוצאות הסלולר שלכם. אילו לא די בזה שהשירות קיים, הרי שהשירות מציע חיסכון של 30% בהוצאות על הסלולר – עניין משמעותי למדי בעבור כל אחד. בבדיקות שונות שנערכו, הגיעו הבודקים לחיסכון של 55% בהוצאות על הסלולר של משתמש בודד!
חיסכון סלולרי - איך זה עובד?
חברות הסלולר מציעות מסלולים מסובכים, עם תנאים שונים שמקשים מאוד לדעת את המחיר שאתם משלמים בעבור דקת שיחה וכו'.
המטרה ברורה, להקשות על מעבר לקוחות מחברה לחברה. מול אלה, השירות הוא פשוט למדי: אתם נכנסים אל האתר, בדרך כלל ישנו סכום מסוים וחד פעמי שעליכם לשלם כדי לקבל גישה לאתר, אתם מזינים את נתוני השימוש שלכם בסלולארי כולל סכום החשבונית שלכם על פי הכתוב באתר – ואז האתר משקלל את כל הנתונים שהעברתם, כדי להציע לכם את הדרך הטובה ביותר לחסוך בהוצאות על מכשיר הסלולר שלכם.
איך מצטרפים לשירות חיסכון סלולרי?
הצטרפות לשירות איננה כרוכה במאמץ גדול במיוחד: משלמים את העלות החד-פעמית – כ-12 שקלים בלבד, מעבירים אל החברה את החשבונית לצרכי הבדיקה, ומחכים לתוצאות שמגיעות בתוך כשבוע מיום שליחת החשבונית אל החברה. לאחר מכן, עליכם לפעול על פי ההנחיות – ולחסוך.