בקשת הלקוח צריכה להיות מפורטת וכלולים בה כלל מרכיבי העסק, מטרתו, קהל הלקוחות הפוטנציאלי, אופן העבודה ועוד.
המעצב הגרפי, לומד בקפידה את תיאור הבקשה על מכלוליה ובהתאמה לכך מנסה להעלות בדמיונו סגנון וכיוון גרפי, אשר באמצעותו ניתן יהיה לבטא את רצונו של הלקוח בדרך האידיאלית ביותר להשגת מטרות העסק.
לאחר תהליך החשיבה והדמיון אשר בו יהיה שותף הלקוח, המעצב יצור עבורו מספר סקיצות אשר תישלחנה אל הלקוח. בשלב הזה, הלקוח יוכל לאשר או לדחות את ההצעה, כמו גם לבקש תיקונים ספציפיים ופידבקים, אשר יחזירו את המעצב לשולחן העבודה, תוך שהוא בוחן את הפידבקים השונים מהלקוח אשר על פיהם יערוך שינויים בדפוס המחשבה ולבסוף בתוצר העיצובי עצמו וזאת עד להגעה לתוצר אשר יניב שביעות רצון מצידו של הלקוח.
מיהו מעצב גרפי מוצלח
הפרופיל האישיותי של מעצב גרפי מוצלח בדרך כלל יכלול תכונות של העזה ומוטיבציה, יצירתיות, רצינות, מיקוד במטרה, מהירות.
מעצב גרפי מוצלח יהפוך למעשה למעין שותף להצלחת העסק גם בתחושה של הלקוח וגם יבוא לידי ביטוי בהשקעת המעצב בפיתוח המוצר העיצובי כמו הכנת
מצגת עסקית לדוגמא..
מעצב מוצלח לא ישקוט עד אשר יגיע לתוצאה המושלמת מבחינתו ובחינת הלקוח כאשר ברור מאליו שרצונו של הלקוח הוא הקובע אך המעצב הגרפי מחויב גם לתת את דעתו גם שאינה באה בד בבד עם רצון הלקוח.
מעצב גרפי מוצלח, תמיד ישאף ללמוד ולהתעדכן בכלים החדישים, השיטות והזרמים, הטרנדים העכשוויים.
מעצב גרפי – כישורים והסמכה
בבואכם לבחור את המעצב הגרפי חשוב להבין כי רוב המעצבים הגרפיים הקיימים היום בשוק הינם בעלי תואר אשר מסמיך אותם לעבודה בתחום הזה ממוסד לימודים גבוה מוכר. אך עם זאת חשוב לדעת כי לא נדרש תואר אקדמאי בכדי לעסוק בתחום זה, וישנם בשוק מסלולי לימוד שונים אשר אינם מזכים בתואר, אלה מקנים כלים בסיסים בעיצוב גרפי אשר יביאו לכלל מימוש את האופי היצירתי של המעצב הגרפי.
הדרך העיקרית שבה המעצב הגרפי מפגין את כישוריו, וכישרונו הינה דרך תיק העבודות האישי המקצועי שלו וניתן לומר שזהו הכלי הכי חשוב לבדיקה כאשר אתם מחפשים
מעצב גרפי טוב.
© כל הזכויות שמורות ל Pencil - אין להעתיק מאמרים מהאתר. 2009-2010