מערכת קול סנטר
מערכת קול סנטר – חבילת שירותים כוללת בתוך מערכת אחת
אחת ממטרות העל שכל חברה מציבה לעצה היא איכות שירות הלקוחות. איכות זאת נמדדת באמצעות זמני ההמתנה, יכולות המענה של נציגי השירות וגם באמצעות שכלולה של מערכת קול סנטר ידידותי למשתמש המציעה ממשקים טכנולוגיים מתקדמים.
היתרונות של מערכת קול סנטר העובדת על פי טכנולוגיית IP
טכנולוגיית IP היא היום המתקדמת ביותר בתחום הטלפוניה. מי שצופה קדימה ורוצה גם בעוד מספר שנים לעבוד עם הטכנולוגיה המשוכללת ביותר, צריך לבחור מערכת קול סנטר אשר עובדת בשיטה הנ"ל. שיטת IP הופכת את מערך שירות הלקוחות ליעיל ודינאמי, מספקת ניתוב שיחות יעיל וגם מסייעת בקיצור זמני המתנה. עבור החברה שמפעילה מוקד טלפוני באמצעות מערכת קול סנטר IP מדובר בפתרון מקיף להפקת דוחות, לניהול המוקד ולקבלת דיווחי און ליין אודות תפוקת המוקד והיעילות שלו .
מערכת קול סנטר המתאימה לא רק עבור מוקדי השירות
מכיוון שטלפון הוא כלי יעיל ביותר גם באינטראקציה עסקית המבוססת על שיחות יוצאות, פותחו ממשקים חדישים עבור מערכת קול סנטר אשר מיועדות להתאים לחברות הפועלות בשיטת הטלמרקטינג. מערכת קול סנטר בעלת ממשק ניהול שיחות יוצאות נקראתPazel ITC live והיא מחברת את רשת המחשבים של החברה למרכזייה הטלפונית שלה. היישומים הניתנים להתאמה אישית המאפיינים אותה, מאפשרים נוחות וקלות ההתאמה עבור כל עובדי חברה ובהתאם לתפקידם .
יכולות טכנולוגיות של מערכת קול סנטר
מערכת קול סנטר מאפשרת לארגון להעסיק מוקדנים ללא תלות גיאוגרפית. בנוסף מערכת קול סנטר מספקת ללקוח מענה אינטראקטיבי פשוט שמזמין את המתקשר לבצע פעולות באמצעות הטלפון. מערכת זאת מאפשרת גם לקבל את המידע המקדים הדרוש אודות הלקוח בזמן שהוא ממתין למענה ובכך מסייעת בייעול של מערך שירות הלקוחות שהחברות משקיעות בו את מירב המאמצים שלהן.
אם גם אתם חושבים קדימה ובצורה מודרנית, הרי שמערכת קול סנטר היא בדיוק הכלי הנכון אשר יספק לכם שדרוג בכל הקשור לתחום השירות הניתן לקהל הלקוחות אשר פונה אל העסק שלכם בצורה טלפונית.