מרכזיה חדשה
כאשר לקוח מתקשר לעסק שיש בו מרכזיה, היא הדבר הראשון שהוא נתקל בו. המרכזיה לוקחת חלק חשוב בעסק והיא גורמת ללקוח לקבל רושם ראשוני עליו. כאשר מתכננים מרכזיה חדשה יש לשים לב לצד של הלקוח וכיצד הוא מרגיש כשהוא מתקשר לעסק. בתפיסה התכנונית של המרכזיה יש לראות קודם כל את הלקוח ומה עובר עליו כשהוא מתקשר לעסק ולאחר מכן לבחון אלו תכונות יכולות להיות לה על מנת שהעסק עצמו גם ירוויח ממנה.
למידע נוסף על מרכזיה
לחץ כאן.
נקודת המבט של הלקוח
לפני שמחליטים להתקין מרכזיה חדשה בעסק או לשנות את המרכזיה הקיימת, יש לבחון את ההליך של הלקוח. לאיזה צורך הלקוח מתקשר, מה הוא מחפש ואיך החיים שלו יהיו נוחים יותר באמצעות המרכזיה. לא כל עסק חושב על זה אבל יש לקוחות ששמחים להתקשר לעסקים גדולים ולכן אם לעסק יש סניפים (כמו חנויות רבות), מומלץ לציין זאת במרכזיה. עסק גדול נותן תחושה ללקוח כי הוא בידיים גדולות ומבינות. לכן, בתכנון מרכזיה חדשה חשוב להסתכל על נקודת המבט של הלקוח ואיך הוא מרגיש שהוא מתקשר לעסק.
נקודת המבט של העסק
כל עסק יכול להרוויח מהתקנה של מרכזיה בעסק שלו. מעבר לכך שהמרכזיה מפנה את הלקוח למקום המתאים, היא יכולה להעניק לעסק עצמו שירותים כמו הקלטת שיחות, תיאום של מסד נתונים, יצירת מעקב אחר פניות ועוד. בטרם מתקינים מרכזיה חדשה בעסק חשוב לברר מה עוד העסק יוכל להרוויח ממנה.
להתקין עם החברה הנכונה
כדי להוציא מהמרכזיה את המיטב מומלץ לפנות לחברה אשר מומחית בהתקנת מרכזיה חדשה. החברה צריכה לא רק לדעת להתקין את המרכזיה עצמה במקום אלא גם לספק את הפתרונות השונים להם נזקק העסק ולייעץ לו.