כתבות נבחרות

מרכזיות טלפונים




מרכזיות טלפונים לבית ולעסק

על מנת לענות על כל הצרכים הביתיים או העסקיים, מאחורי כל סוגי מרכזיות טלפונים עומדות היום טכנולוגיות חדישות בתחום המחשוב והטלפוניה. סוגי הטכנולוגיות המאפיינים מרכזיות טלפון הן אנלוגית, דיגיטאלית, IP וטכנולוגיה המשלבת בין הדיגיטאלי ל- IP.

חשוב מאד לבדוק את כל היתרונות והחסרונות של כל מרכזיה ומרכזיה (בייחוד אם אתה רק בשלב תהליך הקמת מוקד טלפוני), על מנת להיות בטוחים בסופו של יום כי הבחירה שתעשו היא היא הבחירה הנכונה, בין אם מדובר על מרכזיות לבית ובין אם מדובר על מרכזיות טלפונים לעסק שלכם.

מרכזיות טלפונים ביתיות

השכלול הטכנולוגי מאפשר היום ליהנות ממערכת טלפונים ביתית משוכלל לא פחות מאשר בארגונים גדולים וזאת בזכות ההתאמה של המוצר לצרכים הביתיים. מרכזיות טלפונים שעובדות בטכנולוגיית IP ומותאמות לשימוש הביתי מתחברות למערכת האינטרנט הביתית, מאפשרות לחסוך בעלויות של שיחות הטלפון ומציעות שימוש נוח עבור כל בני הבית. מרכזיות אלה מתאימות במיוחד עבור מי שמנהל עסק מהבית או למי שנדרש לעשות שיחות וידאו או שיחות רבות לחו"ל.

מרכזיות טלפונים לעסקים

בין אם מדובר על מערכת טלפוניה אנלוגית או דיגיטאלית, על מנת לשרת את העסק שלכם בצורה מהימנה, על מרכזיות טלפון לכלול את האפשרות להרחבה ולשדרוג על מנת להתאים לשימוש גם לאחר התרחבות החברה. בנוסף, כל סוגי מרכזיות טלפונים עסקיות חייבות לכלול מערכת דואר קולי, cloud call center, מערכת IVR, תוכנית לרישום שיחות, נתבים קוליים ומערכת מוזיקה, מערכת הקלטה איכותית וגם CTI.
מרכזיות טלפון לעסקים מהסוג IP

מרכזיות טלפונים מהסוג מרכזיות  IP, כדוגמת מערכת קול סנטר, מתחלקות לשני סוגים עיקריים אנלוגית ודיגיטאלית. מרכזיות טלפון אנאלוגיות מתאימות לצרכים של חברה קטנה מכיוון שמרכזיה מסוג זה תספק בדרך כלל עד 8 קווי חוץ ועד 24 שלוחות פנימיות ואתם תיהנו ממכשירים מודולאריים שניתן להתאים אותם על פי הצרכים של החברה.

מרכזיות טלפון דיגיטאליות הן המרכזיות החדישות והמשוכללות ביותר, מכיוון שהן משלבות את כל היתרונות של המחשוב עם עולם הטלפוניה המשוכלל ביותר וכוללות לרוב גם תוכנת קול סנטר. מרכזיות טלפונים מסוג זה מחייבות העסקה של צוות IT אשר ינהל אותן בתוך רשת ה-LAN של הארגון.


 
© כל הזכויות שמורות ל Pencil - אין להעתיק מאמרים מהאתר. 2009-2010