אין בעסק שלך מספיק כוח אדם לענות לכל השיחות מלקוחות?
העסקת כוח אדם בתוך העסק אך ורק למענה טלפוני הוא עסק שאינו משתלם, מאחר ובשעות בהם אין לחץ טלפוני אותו כוח אדם יישאר ללא תעסוקה. עם זאת, כוח האדם הקיים לא מספיק לענות ולקבל את כל השיחות ולקוחות לעיתים מחכים זמן רב מדי על קו הטלפון וממתינים למענה אנושי. מענה טלפוני לעסקים הוא אחד הפתרונות הנוחים והזמינים ביותר אשר יכולים לשמר את מאגר הלקוחות הקיים ולהשאיר אותם שמחים ומרוצים לאורך זמן.
איך זה עובד?
שירותי מענה טלפוני לעסקים הוא למעשה מיקור חוץ של שיחות הטלפון המגיעות לעסק שלך. במקום להושיב עובדים מסביב לטלפונים ושרק יעסקו בזה כל היום, מענה טלפוני לעסקים מייעל את תהליך קבלת השיחות על ידי קבלת השיחות במוקד חברת מיקור החוץ. למעשה, בשעות בהן אין עובדים במשרד, או במצבים בהם יש שיחה ממתינה או שהקו בבית העסק לא זמין, השיחה מנותבת אל מוקד חברת מיקור החוץ. במוקד הלקוחות מקבלים מענה שוטף ומקיף על בסיס מידע ותסריט טלפוני שתואם בין בעל העסק לבין חברת המענה הטלפוני. בנוסף, המוקדנים ידאגו לקבל ושלוח הודעות המיועדות לעובדים בעסק ובמידת הצורך אף יכולים לקבוע פגישות על ידי שיתוף יומן הפגישות של העסק בצורה מקוונת. מגוון השירותים שחברת מענה טלפוני לעסקים מציעה הינו רחב ביותר וניתן להתאים את קבלת השירותים לפי צורך העסק.
זמן זה כסף
בעסק ממוצע מתקבלות מאות שיחות מדי יום ושיחות טלפון אלו לוקחות זמן לא מבוטל. בכדי לחסוך זמן עבור העובדים בחברה, רצוי להשתמש בשירותי מענה טלפוני לעסקים אשר יחסכו זמן רב עבור עובדי החברה, תוך מתן מענה מקיף ומתחשב עבור לקוחותיה.