תביעה נגד פלאפון
תביעה נגד פלאפון והחוק לפיצוי ללא הוכחת נזק
תביעה נגד פלאפון היא בדרך כלל תביעה על בסיס סעיפי החוק להגנת הצרכן או חוק הפרטיות, ויש להגישה תוך שימוש בסעיפי החוק לפיצוי ללא הוכחת נזק, אשר מאפשר לצרכן לא רק לקבל את כספו בחזרה, במידה והוא מוכיח כי נעשה לו עוול על ידי חברת פלאפון, אלא שהוא יוכל לקבל גם את הוצאותיו בגין העורך דין ששכר. חוק זה מגן על הצרכן מפני חוסר אוזלת ידו של הלקוח הקטן, אשר מן הסתם מפחד כי סכומי הכסף, אשר בסופו של יום ידרשו לו על מנת להעסיק משרד עורכי דין כדי להגיש תביעה נגד סלקום יהיו גבוהים מן הפיצוי, אשר יקבלו במידה וינצח במשפט בסופו של דבר.
למה להגיש תביעה נגד פלאפון?
אף אחד לא מגיש
תביעה נגד פלאפון מתוך ההנאה כי כל שהיא בלהגיש תביעות. תביעה נגד פלאפון מוגשת רק לאחר שקצו כל הקיצין, ולאחר שהלקוח הותש באין ספור שיחות טלפון שלא הובילו לשום מקום, מכיוון שהחברה חייבה אותו יותר ממה שהיתה צריכה או אשר פגעה בפרטיות שלו או שניצלה את "האותיות בקטנות", על מנת לחייב אותו בדברים אשר מעולם לא רצה בהם וכיוצא באלה.
בתי המשפט ותביעות צרכניות שונות
בתי המשפט בדרך כלל נוטים לצד הצרכן או הלקוח על פי רוב. גם לבית המשפט מובן כי חברות הסלולר מחזיקות מחלקות משפטיות אשר מתוגמלות היטב, וכי הליך המשפט אינו משפיע עליהם כלל, כפי שזה משפיע על הצרכן הבודד, אשר נאלץ לשכור עורך דין יקר ולהפסיד ימי עבודה רבים, על מנת להופיע בבית המשפט. גם התביעות הרבות נגד חברות הסלולר לימדו את בית המשפט, כי יש בהרבה מקרים דפוס פעולה ולא סתם "תקלות בחשבון" כאלה ואחרות.
למי צריך לפנות במקרה של תביעות?
על מנת להגיש תביעה נגד פלאפון יש לגשת למשרד עורכי דין אשר מומחה בתביעות צרכניות. אם אתם מתארגנים בתור קבוצה של צרכנים, הרי שניתן להגיש תביעה משותפת במידה ומדובר באותן "טעויות" של חברת הסלולר.